Knab servicedesk

Wat werken bij Knab anders maakt

Je staat er niet alleen voor. Want samen met een heleboel gezellige collega’s, interne cursussen en opleidingen zorgen wij ervoor dat jij onze klanten optimaal kunt helpen. Dus geen tijdsdruk, maar alle tijd om een klant écht goed te kunnen helpen. Als de klant tevreden is, heb jij je werk goed gedaan. Het fijne is dat je zelf bepaalt hoe je dat doet. Zet jij graag je sociale vaardigheden en je kennis in om klanten inzicht te geven in hun geldzaken? Join the krew!

Hét uitje van het jaar

Er zijn maar twee dagen per jaar dat de Knab Servicedesk niet open is. Op eerste kerstdag zijn we bij familie en eerste pinksterdag is voor Knab. We hebben een ontzettend hechte band. Het servicedesk-uitje is ieder jaar anders, zo gingen we al eens naar een landgoed in Ermelo, hadden we een sportieve stranddag in Zandvoort en gaan we dit jaar met een partyboot de grachten van Amsterdam op.

Servicedesk Shiftleader Roy

Servicedesk

Wat ik zo leuk vind aan werken bij Knab is dat er altijd ruimte is voor goede ideeën. Vaak heb je naast het klantcontact mooie projecten lopen en werk je veel samen met andere afdelingen. En de sfeer bij de servicedesk is zo goed dat je soms niet eens het idee hebt dat je aan het werk bent.

Als je maar een Knab-hart hebt

Servicedesk

Een werkdag van teamleider Sarah Braun is nooit hetzelfde. Plannen maken, afstemming met andere teams en nieuwe collega’s werven. Daarbij let ze vooral op of iemand het 'Knab-hart' heeft.

Lees meer >

Hoe je klanten écht blij maakt

Bij Knab krijg je de kans en de verantwoordelijkheid om klanten écht blij te maken. Hoe? Door een gepersonaliseerd cadeautje op te sturen. Als je weet dat iemand thuis komt uit het ziekenhuis bijvoorbeeld. Vaak krijg je daar ook hele leuke reacties op terug.