Over Knab

Open

Onze organisatie is plat. Alle collega’s gaan op een gelijkwaardige manier met elkaar om. Je mening wordt niet alleen gerespecteerd; er wordt ook echt naar geluisterd. Samen nemen we beslissingen, zonder dat we een onwerkbare democratie worden. We delen onze kennis en geven elkaar eerlijke feedback waar je iets mee kunt.

Positief

We zijn trots op wat we hebben bereikt en delen onze successen, zowel kleine als grote. Niet alles wat we doen lukt, maar daar leren we van. Met energie en creativiteit maken we onze dienstverlening beter. En als het lastig wordt, dan zijn we er voor elkaar.
Over Knab

Menselijk

Menselijk
Knab is een online bank, gerund door mensen die continu de allerbeste service willen verlenen. Zowel naar klanten als naar elkaar. Knab verwelkomt zijn klanten niet met doorkiesnummers of chatbots. Wel met echte mensen en persoonlijke service. We behandelen elkaar net zoals we onze klanten behandelen: met een lach als het kan en serieus als het moet. Menselijk betekent ook dat je hier fouten mag maken. Als je er maar eerlijk over bent, ook naar de klant. En zolang je er maar van leert.

Ondernemend

Ondernemend
Net als onze klanten zijn we ondernemend. We ontdekken nieuwe mogelijkheden en maken het mogelijk! We vinden het niet erg om hard te werken, maar nemen ook de tijd om te genieten van het resultaat. We maken snel en vaak fouten, tot we iets vinden wat werkt. En dan blijven we schaven tot iedereen tevreden is.

Pas jij bij Knab en Knab bij jou?

Ontdek in deze quiz van een paar minuten hoe wij met elkaar omgaan en of jij je herkent in onze waarden!