Marketing

Wat werken bij Knab anders maakt

Alleen als prachtige ideeën worden bevestigd door kiezelharde feiten, dan kun je gebruikmaken van serieuze marketingbudgetten. Samen zorgen we ervoor dat we de klant echt goed kennen en begrijpen. Want alleen dan kunnen we financiële oplossingen aan ze presenteren waar ze ook écht op zitten te wachten. Knab is een snelgroeiende fintech waar je aan de budgetten merkt dat marketing écht serieus wordt genomen. Ben jij op zoek naar een plek in een groot team met alleen maar toffe collega’s? Een plek in Amsterdam? Join the krew!

Marketing Matters

Bij Knab vinden we het belangrijk om onze kennis te delen, écht samen te werken en onze marketing te baseren op feiten. Marketing Matters is daar een voorbeeld van. Een keer per maand komen de UX-ers, de CRM-ers, de Content Marketeers en de Online Marketeers samen om elkaar op de hoogte te brengen van wat er allemaal speelt op de verschillende afdelingen, elkaar te inspireren en om te zorgen dat we allemaal op één lijn zitten.
Marketing Matters

Video Editor Pam

Online media
Ik ben het levende voorbeeld dat je bij Knab alle kansen krijgt om jezelf te ontwikkelen. Ik begon als medewerker van de Servicedesk en volg nu een opleiding tot Video Editor. Wat typisch Knab is? Collega’s zijn je vrienden en iedereen gaat écht tot het uiterste voor onze klanten.

Agile werken

Agile werken

Bij Knab geloven we in agile werken: we werken in kleine, multidisciplinaire teams samen aan specifieke uitdagingen. Zo wordt werken leuker en behalen we meer resultaat.

Lees meer >

Leren van klanten

Leren van klanten

We verbeteren continu onze app en services. Omdat bij Knab de klant altijd voorop staat, betrekken we hen ook bij de ontwikkeling. We nodigen ze uit om bij ons in het UX Lab nieuwe functionaliteiten te testen en om ons feedback te geven.